
Kvizovi
NEŠTO SE MIJENJA...
“Vruće je”. “Gužva je”. “Cijene su previsoke, a kvaliteta usluge ne prati poskupljenja”. Sve smo ove zamjerke na hrvatsku turističku ponudu, posebice na obali u ljetnoj sezoni, čuli već puno puta. Ali kako na njih, zapravo, reagiraju sami gosti? Odustaju li od nekih destinacija, termina i navika, ili njihovi prigovori ipak ostaju samo na riječima? Kako bismo sve to provjerili, angažirali smo uglednu istraživačku kuću Hendal da napravi ekskluzivno istraživanje, čije ćemo rezultate prvi put predstaviti na konferenciji Beep Up Putni Kofer, koja se 21. ožujka održava u Šibeniku!
Cijene, odnosno vrijednost za novac, ono je što će se ove godine najviše tražiti na odmoru, pokazalo je istraživanje. Najpopularnije razdoblje za “glavni” godišnji odmor i dalje je ljeto, ali oni koji nemaju djecu školske dobi razmiišljaju i o ljetovanju u ranijim i kasnijim terminima od onoga što uobičajeno smatramo “špicom”.
Također, naki navode kako sve manje putuju vikendom: čini se da bi radi izbjegavanja gužvi za dan putovanja sve više turista moglo odabrati radni dan. Primijećen je još jedan trend, koji bi tek u godinama pred nama mogao uzeti većeg maha. To je odabir smještaja u planinskim krajevima, a opet u blizini obale, kako bi se mogle kombinirati aktivnosti na moru, a istovremeno uživati u ugodnijoj planinskoj klimi.
Cijene su općenito barijera svih sadržaja i usluga, pokazalo je istraživanje, ali i glavni element prilikom odabira destinacije i smještaja. U odnosu na protekle godine građani pokazuju sve veću cjenovnu osjetljivost, što ne čudi s obzirom na inflaciju. Zbog toga sve češće odabiru destinacije koje su im bliže, kako zbog praktičnosti, tako i zbog uštede na cestarinama i gorivu. Onima koji putuju s djecom, važan kriterij prilikom odabira destinacije, ali i smještaja, je dostupnost sadržaja za djecu.
I dalje su nam glavni motiv za putovanja mir i odmor, sunce i more, ali više od polovice ispitanika važnim smatra i lokalnu gastronomiju. Putnici izražavaju želju vidjeti više toga na jednom putovanju, ture koje obuhvaćaju više toga za manje vremena, žele vidjeti više lokalnih, domaćih proizvoda u praktičnom i cjenovno prihvatljivom “to go” formatu, a sve ih više spominje i vrućinu kao faktor zbog kojeg planiraju mijenjati termin ili destinaciju.
Neki od ovih trendova tek su u začecima, ali i na globalnoj se razini o njima govori kao o rastućem trendu koji će tek u narednim godinama doći do pravog izražaja i preoblikovati svijet putovanja na kakav smo navikli. Dakako, ovo je samo dio rezultata istraživanja tvrtke Hendal za Beep Up Putni Kofer, a više detalja i zanimljivih informacijama otkrit ćemo u Šibeniku i prokomentirati ih s ključnim ljudima hrvatskog turističkog sektora!
Kvizovi
BOGOWSKI IZ ZELINE
BEEP UP X PUTNI KOFER
BEEP UP X PUTNI KOFER
MREŽA SE ŠIRI
PROMOTIVNI TJEDAN
POVOLJNA EGZOTIKA
ANALIZA RECENZIJA
OGROMNA REKONSTRUKCIJA
NEIZVJESNA BUDUĆNOST
VAŽNA ZAŠTITA
Destinacija u usponu