Putni Kofer je u finalu prestižne nagrade SoMo Borac za najbolji digitalni proizvod godine!

U konkurenciji najuspješnijih regionalnih projekata, Gastro Kofer je nominiran zahvaljujući autentičnom pristupu, kvalitetnom sadržaju i brzom rastu čitanosti nakon lansiranja

Foto: Putni Kofer

Gastro Kofer, podstranica i novi projekt Putnog Kofer lansiran u lipnju, ušao je u finale najprestižnije medijske nagrade SoMo Borac u kategoriji Digital Product of the Year, odnosno digitalni proizvod godine! Ovo važno priznanje uslijedilo je nakon samo nekoliko mjeseci predanog rada na živim pričama o ljudima koji uzgajaju, pripremaju i žive hranu, autorskim receptima, intervjuima, recenzijama te savjetima i preporukama koji olakšavaju svakodnevnicu u kuhinji.

NAŠLI SMO PUT DO ČITATELJA BEZ NEGATIVNOSTI I KLIKBEJTA

Gastro Kofer je od lansiranja ostvario više od 3,5 milijuna pregleda, a posebno smo ponosni na naš serijal “20 živih priča” koji je zabilježio je 7,47 milijuna prikaza na Facebook stranici, čak 39.145 reakcija i 530.349 pregleda. I sve to bez klikbejta, negativnosti i skandala: do čitatelja smo došli samo pričama koje ljude zaista zanimaju. Naše su priče nastajale na terenu, u kuhinji i u razgovoru s ljudima, a zatim su pretočene u digitalni format kojem su društvene mreže dale krila. Ključ uspjeha bila je autentičnost.

ŽIVE PRIČE, INTERVJUI I AUTORSKI RECEPTI

Najveća su posebnost ovog digitalnog projekta žive priče i intervjui s ljudima, čiju priču smo prepoznali i podijelili s čitateljima, kao i autorski i zaista isprobani recepti za svaki dan. S čitateljima smo od lansiranja podijelili oko stotinu živih priča i recenzija, te još toliko recepata, zanimljivosti i savjeta.

SADRŽAJ KOJI JE ISTOVREMENO PREMIUM I DRUŠTVENO KORISTAN

„Gastro Kofer smo pokrenuli kao dio Putnog Kofera s vlastitim identitetom i fokusom na pristup u čijem su središtu ljudi, njihovi interesi, strasti i potrebe. Naši su čitatelji svi željni pozitivnog autorskog sadržaja, koji ne pružaju mass mediji, ali i mali proizvođači kojima kroz svoj medij dajemo glas, prostor i put do kupaca.

Izazov je bio spojiti dizajn i sadržaj u proizvod koji je istovremeno premium i društveno koristan,“ rekao je osnivač Putnog Kofera Antonio Ivičević, koji je zahvalan što je žiri to prepoznao. Proglašenje pobjednika i dodjela nagrada održat će se 24. listopada u Zagrebu.

Pročitajte još