Dnevni atlas

Koja je najgora aviokompanija na svijetu? Često ju koriste i Hrvati: kasne, otkazuju letove, dobiti odštetu je jako teško, ali karte su jeftine

Svi koji vole putovati dobro znaju da samo putovanje do odredišta često nije zabavno. Ponekad je neugodno, neudobno, frustrirajuće… Ali sve stoički podnosimo da što prije stignemo na destinaciju iz snova. Od kašnjenja i otkazivanja letova, do uskih zrakoplovnih sjedala, neke zrakoplovne tvrtke ipak su malo gore od drugih. Jeste li se ikad zapitali koja je najgora aviokompanija na svijetu?

Grad Marakeš u Maroku
BISER MAROKAFascinantan i intenzivan "crveni grad", dom naluđeg trga i najljepšeg vrta na svijetu, uvukao mi se pod kožu: spaja kaos i red, povijest i eleganciju, ruralno i urbano
Nastavi čitati

NAJBOLJA AVIOKOMPANIJA JE QATAR AIRWAYS

Odgovor je pokušala dati tvrtka AirHelp, koja pomaže putnicima u dobivanju naknade za kašnjenje leta. Stranica Far and Wide prenosi veliko istraživanje koje je u obzir uzelo parametre kao što je popis uključenih pogodnosti u osnovnu kartu, kašnjenja, kvalitetu usluge i brzinu rješavanja pritužbi.

Prema njihovom istraživanju najbolja aviokompanija na svijetu je Qatar Airways, koji je dobio visoke ocjene u svim segmentima, a slijede ga American Airlines i Aeromexico. Na samom dnu liste, kao najgora aviokompanija na svijetu, našao se Easyjet, s kojim često putuje i velik broj Hrvata.

IMAMO VODIČ!Barokni grad na sjeveru Hrvatske, koji nazivaju „mali Beč“, ima sve za savršen zimski izlet: najljepši advent u zemlji, divan dvorac, živopisne kavane i slastičarne
Nastavi čitati

NAJGORE OCIJENJEN ODNOS PREMA PUTNICIMA U SLUČAJU ZAHTJEVA ZA ODŠTETU

Niskotarifni prijevoznik EasyJet najveći je zračni prijevoznik Ujedinjenog Kraljevstva. Sa sjedištem u londonskoj zračnoj luci Luton, easyJet leti u 32 zemlje diljem Europe, Afrike i Azije. Ova je kompanija najgore ocijenjena zahvaljujući činjenici da je tvrtka Thomas Cook Airlines, koja je donedavno držala neslavnu poziciju, u međuvremenu propala. Easyjet je loše ocjene dobio prvenstveno zbog lošeg odnosa prema putnicima u slučaju zahtjeva za odštetu i odugovlačenja s isplatama.

U tom su segmentu ocijenjeni s mizernih 2,2 od mogućih 10. Za točnost letova dobili su ocjenu 6.7 od 10. No riječ je o mladoj i jeftinoj aviokompaniji u kojoj dobijete ono što ste platili: put od točke A do točke B za malo novca, bez komfora i dodanih usluga.

RYANAIR JE NA ČETVRTOM MJESTU, CROATIA AIRLINES NA 32.

Na listi Air Helpa našle su se i standardne i niskotarifne kompanije, i to iz cijelog svijeta. Croatia Airlines je, primjerice, na 32. mjestu s ukupnom ocjenom 7,7. Ryanair je četvrta najgora kompanija. Niskobudžetni prijevoznik sa sjedištem u Irskoj dnevno odradi oko 2000 letova i godišnje preveze 130 milijuna putnika. Ukupno je dobio ocjenu 5,6, a najlošije je, kao i kod EasyJeta, ocijenjena žurnost rješavanja pritužbi. Kao i kod Easyjeta, zaključak ispitivača je: karte su jeftine, u njih ništa nije uključeno, ali ako samo želite jeftino proći, i ne doživite kašnjenje i otkazivanje leta, putovanje će vam biti sasvim ok.

 

Aktualno

Pročitajte još