
U iščekivanju bijelog dima
Turizam nisu samo hladni zidovi i vruće plaže. Turizam su ljudi i običaji, život koji postoji na ulicama i kad zađe ljetno sunce. U destinaciju se primarno dolazi zbog ljudi i njihove kulture, a upravo je to ono na što je stavljen poseban naglasak na novoj web stranici Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije. Najmoderniji turistički portal u Hrvatskoj predstavljen je danas u Splitu, a na adresi www.dalmatia.hr posjetitelji mogu naći pravi digitalni prozor u sve ljepote, posebnosti i vrijednosti ovog jedinstvenog kutka Hrvatske.
Riječ je o potpuno novoj web stranici koja ima novi vizualni identitet i u cijelosti novu digitalnu infrastrukturu. Nova web stranica stvorena je pod egidom “Srce Jadrana” te kao takva predstavlja dosad neviđeno korisničko iskustvo kad je riječ o hrvatskom turizmu. Prema riječima direktorice TZ Splitsko-dalmatinske županije’, velik je fokus stavljen na ljude i njihove običaje. “U destinaciju se primarno dolazi zbog ljudi i njihove kulture. Htjeli smo u digitalnom obliku prezentirati Dalmaciju onakvom kakva ona jest. Puna šarenila, suprotnosti, šarma, autentičnih ljudi, iskrenosti, drevnih običaja i legendi koje se stoljećima prenose”, rekla je Vladović na predstavljanju u Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu.
Osim što stranica odiše minimalizmom, prozračnošću, čitkim fontom te vrhunskim dizajnerskim, multimedijalnim i literarnim rješenjima ona je tehnički gledano responzivna, brza te savršeno optimizirana za sve platforme. Svojom jednostavnošću stvara user friendly iskustvo te je vrlo pogodna za istraživanje srednje Dalmacije iz svakog kutka svijeta. Za sada je stranica dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku, a do kraja godine bit će prevedena na njemački, talijanski, španjolski i francuski jezik.
Ovaj projekt prezentiran je prisutnima putem videa u kojem se isprepliću kadrovi Dalmacije, prirodnih ljepota, ljudi i običaja s novom web stranicom, a pritom su harmonični audio i foto efekti prenijeli snažnu poruku kako destinacija u globaliziranom svijetu nikad nije bila bliže svome posjetitelju.
“Na ovom projektu radili smo oko godinu dana. Htjeli smo postati nova digitalna luka za ulazak u turizam Splitsko-dalmatinske županije. Riječ je trenutno o jednom od najkompleksnijih i najvažnijih projekata Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije. Iako se web stranica može činiti nečim bazičnim ili jednostavnim mi nju smatramo svojim ogledalom i ishodišnim točkom svake komunikacije. Upravo ovdje treba započinjati naša turistička priča i to u svakom kutku svijeta. Iz temelja smo rekonstruirali našu digitalnu infrastrukturu. Od naslovnice preko svih rubrika, do posljednje slike i slova.
Sustavno i temeljito smo obradili više od 40 srednjodalmatinskih destinacija kroz tri klastera – obalu, zagoru i otoke. Svaku destinaciju i klaster moguće je kliknuti na interaktivnoj karti i zatim uploviti u spektakularnu galeriju, povijest, običaje, kulturne i prirodne ljepote te gastronomske mogućnosti. Baš svaka destinacija sa sobom vuče određenu priču, faktografiju i zanimljivosti.
Poanta je bila staviti jednak naglasak na svaku destinaciju te otkriti sav turistički raskoš naše županije, a što se preklapa i s našim dugoročnim ciljevima koji se očituju u teritorijalnoj disperziji i rasterećenju dalmatinskog turizma, a pri čemu važnu ulogu imaju neotkrivene destinacije u zagori i na otocima”, izjavila je Ivana Vladović. Dodala je kako je zbog potreba izrade weba detaljno istražen niz knjiga i na tisuće relevantnih izvora, od znanstvenih radova do arhivskih novinskih članaka.
“Htjeli smo pred čitatelje i turiste izaći s uistinu nečim drugačijim. Ovo što mi danas imamo nije obični portal. To je živo biće koje ćemo oplemenjivati i nadograđivati. Ovo je svojevrsni turistički leksikon srednje Dalmacije u kojoj je veliki naglasak stavljen na promociju kulturnog, vjerskog, nautičkog, zdravstvenog i aktivnog turizma”, kaže Vladović.
Vladović se u ime Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije posebno zahvalila tvrtki Profico koja stoji iza cjelokupnog digitalnog razvoja portala, dizajnerici Negri Nigoević koja je odabrala i obradila više od 1300 fotografija, agenciji Parlatina koja je kreirala stotine kartica tekstualnog sadržaja i odredila komunikacijski narativ nove stranice, producentici Tamari Babun koja potpisuje prezentacijski video te svim zaposlenicima i djelatnicima Turističke zajednice koji su nesebično i predano radili na projektu.
Ovom događaju prisustvovali su i svoje pohvale izrazili – državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban te direktori turističkih zajednica s područja cijele Hrvatske.
U iščekivanju bijelog dima
Gubitak za čovječanstvo
SVI U TUROPOLJE!
Kvizovi
NE MOGU NA KRAJ S TURISTIMA
Slavna pomorska ruta
Gubitak za čovječanstvo
NE MOGU NA KRAJ S TURISTIMA
BESPLATAN ULAZ DO 13 SATI
ZAJEDNIČKO SLAVLJE
POVIJESNI TRENUTAK
Prrrrrrr....
NEMOĆNI PRED GUŽVAMA
DOJMILJIVA PROMOCIJA
OČEKUJU SE GUŽVE