
SVI STE POZVANI
Luksuz novog doba dolazi u obliku masline, mora, vina i tišine. Dobro došli u Srednju Dalmaciju!
Što za vas znači luksuz? Je li to možda tišina u skrivenoj uvali koju ne dijelite ni s kim osim s galebima? Možda razgovor s lokalnim vinarem dok kušate kapljice koje ne možete pronaći ni u jednoj trgovini, ili impresivan pogled na more iz stoljetnog maslinika? Luksuz u današnje vrijeme sve više znači ono što se ne može kupiti – vrijeme, mir, autentičan doživljaj i povezanost s ljudima. A upravo takav luksuz, onaj iskren, održiv i doživljajan, nudi prekrasna Srednja Dalmacija koja je upravo predstavila svoj novi video koji će u narednim danima proputovati cijeli svijet!
Video započinje prizorima netaknute prirode Splitsko-dalmatinske županije, a naglasak je prije svega na luksuzu koji se ne mjeri blještavilom, već iskustvima: tišini malenih otočića i uvala, autentičnom mediteranskom ugođaju, kušanju lokalne gastronomije, uživanju u prirodnim ljepotama, toplini ljudi, mirisnu domaće zemlje, šetnji kroz borovu šumu…
Glavni protagonisti ove dojmljive video priče su Viktorija i Dino Rađa, rođeni Splićani koji, kako kažu, svoj kraj ne bi mijenjali nizašto na svijetu. „Za mene je danas luksuz imati mir, biti povezan s prirodom i znati da sve oko mene poštuje tu prirodu. Srednja Dalmacija to još uvijek nudi – iskreno, autentično i bez gužvi, izjavila je Viktorija nakon snimanja i dodala kako joj je ovo iskustvo dodatno približilo autentičan duh Dalmacije koji se rijetko gdje možete doživjeti.
„I Dino i ja dica smo Splita i Dalmacije, ali čini mi se da tek sad, kroz ovo iskustvo, zaista vidimo njegovu punu ljepotu. Morali sam ponovno proći tim stazama, kamenim kalama Dioklecijanove palače kojom koračamo od malena, stati na tim mjestima, da shvatimo koliko je Srednja Dalmacija posebna. Luksuz je za mene ono kad dođem iz Zagreba u Split, stanem, udahnem i čujem ono ‘ččč’ – cvrčci, miris borova, valovi…
Taj spoj zvukova, mirisa i osjećaja. To je moj luksuz. Ležati na plaži, sunce koje grije, more koje poziva. Otkad živim u Zagrebu još više cijenim sve to. Kao dijete bih sate provodila u moru i uvijek govorila: ‘Još samo minutu!’ I danas, kad sam u Dalmaciji, imam isti osjećaj. Još samo jedan skok u more. To je moj luksuz“, dodala je Viktorija.
Video je predstavaljen baš u najboljem trenutku kada se mnoge europske destinacije suočavaju s prevelikim gužvama i masovnim turizmom koji ne poštuje život lokalnog stanovništva i tradiciju. „Postojala je potreba da se jasno istaknemo u odnosu na druge mediteranske destinacije i stavimo naglasak na autentičnost. Želimo da naši gosti ne samo da posjete Dalmaciju, već da je dožive. Da se poistovjete s našim načinom života, da osjete ljepotu svakodnevice uz more, lokalnu hranu, vino, mirise borova, zvukove dalmatinskih ulica, ritam života…“, objašnjava Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
„Zato je logičan i prirodan korak da Srednju Dalmaciju pozicioniramo kao destinaciju premium turizma – luksuza ne u klasičnom, nego u modernom, doživljajnom i održivom,“ napominje Vladović i dodaje kako je cilj ove kampanje povećati svijest o Srednjoj Dalmaciji kao destinaciji autentičnih iskustava, profinjenosti, eksluzivnosti i mira.
Splitsko-dalmatinska županija već odavno nije samo sinonim za ljetovanje uz obalu. Iza razglednica poznatih destinacija poput Splita, Trogira ili Omiša, krije se puno složenija i bogatija priča koja njeguje svoje nasljeđe, prirodu i ljude.
Uvala do koje se dolazi samo brodom, selo u kojem se sir i vino još uvijek rade po receptima starih, maslinik koji živi generacijama – sve su to dijelovi jednog istog mozaika u kojem se lokalna kultura ne izlaže tek kao kulisa, već kao živi organizam. Od otoka, preko planina Dalmatinske zagore, pa do urbanih središta, Splitsko-dalmatinska županija ima sve ono što današnji putnici traže – autentičnost, srdačnost i duboku povezanost s mjestom koje posjećuju. Prekrasan video koji najbolje dočarava sve njene ljepote pogledajte u nastavku:
SVI STE POZVANI
CRNA OVCA
omiljena proljetna slastica
paprene cijene
Kvizovi
ZABAVA JE ZAGARANTIRANA
SVI STE POZVANI
CRNA OVCA
paprene cijene
ZABAVA JE ZAGARANTIRANA
IMPRESIVNA GRAĐEVINA
Ekološki turisti dobrodošli
BALKAN JE SVE VEĆI HIT
Odlična prilika
VODA (NI)JE MORE