BISER MAROKA
Arhitektura i Smještaj
Noćenje u hotelu za samo 1 dolar? Postoji mjesto na kojem je i to moguće, ali morate pristati da se vaša soba cijelo vrijeme snima!
Kada je 27-godišnji Tetsuya Inoue preuzeo vođenje Asahi Ryokan, hotela smještenog u japanskom gradu Fukuoka koji je u vlasništvu njegove bake, postavio si je pitanje kako unaprijediti poslovanje. Inoue je htio iskoristiti moć interneta kako bi privukao novu publiku i stvoriti dodatni izvor prihoda te je razvio inovativnu ideju. Naime, posjetitelji njegovog hotela smještaj plaćaju svega 100 japanskih jena (oko 1 USD) po noćenju, uz jedan neobičan uvjet: svi moraju pristati na prijenos cijelog boravka uživo.
PRIJENOS UŽIVO KAO NOVA POSLOVNA STRATEGIJA HOTELA
No, postoje ograničenja u vezi s funkcioniranjem prijenosa uživo. Inoue je objasnio za svjetsku medijsku kuću CNN da se snima samo video, tako da gosti imaju privatnost u svojim razgovorima ili telefonskim pozivima. Također, gostima je dopušteno ugasiti svjetla, a kupaonica je izvan dometa kamere. Njegov YouTube kanal zove se One Dollar Hotel i ukupno broji stotinjak video zapisa, a neki od njih skupili su i po nekoliko tisuća pregleda.
“Ovo je vrlo stari hotel i tražio sam novi poslovni model”, kaže Inoue, koji je preuzeo poslovanje od bake 2019. godine. “Naš je hotel na jeftinijoj strani u gradu, pa nam je bila potrebna dodatna vrijednost, nešto posebno o čemu će svi pričati”, izjavio je za CNN. U prvih nekoliko dana od objavljivanja ponude na društvenim mrežama čak četiri gosta prihvatila su uvjete te su njihove snimke boravka objavljene na YouTubeu. “Mladi ljudi danas ne mare previše za privatnost”, dodaje Inoue. “Mnogi od njih kažu da je u redu biti sniman i da im to nije nešto neobično.”
YOUTUBE KANAL HOTELA BROJI VIŠE OD 27.000 PRETPLATNIKA
I dok su sobe od jednog dolara postale pravi hit, Inoue je razmišljao dalje od cijene jednog noćenja. YouTube kanal već je prešao 27.000 pretplatnika te je mladi poduzetnik počeo postavljati oglase i na njima dodatno zarađivati. “U danima kada su sobe prazne i nitko ne emitira uživo, objavljujem ‘livestream’ sebe kako radim u uredu”, rekao je mladi Japanac.
JAPANSKI GRAD FUKUOKA U SVIJETU JE POZNAT PO ODLIČNOJ GASTRONOMIJI
Dakle, osim mogućnosti da tisuće i tisuće ljudi na internetu prate vaše spavanje i buđenje u ovom hotelu, postavlja se pitanje što još privlači posjetitelje u Fukuoku? Odgovora je mnogo, a valja napomenuti da je CNN proglasio ovaj japanski grad jednom od najboljih destinacija za 2019. godinu.
“Prekrasan primorski grad poznat je po izvanrednoj gastronomiji. Osim lokalnih, svježe ulovljenih morskih specijaliteta, Fukuoka je i rodno mjesto popularnog lanca Ichiran, poznatog po ukusnom svinjskom tonkotsu ramenu. Nadalje, hvaljeni umjetnički muzej Fukuoka ponovno je otvoren početkom 2019. godine nakon tri godine renoviranja”, stoji u članku CNN-a.