Hrana i piće

Lanac restorana uvodi žute kartone za nepristojne goste! Baš kao i u nogometu, ako se “prekršaj” ponovi, lete iz lokala

Jedna od krilatica u uslužnim djelatnostima, koja je posebno zaživjela razvojem kapitalizma, je “gost je uvijek u pravu.” No, kao što svi koji su ikad radili s ljudima dobro znaju, to ne može biti dalje od istine. Da, većina gostiju je divna, no činjenica je da ima nepristojnih, glasnih, napornih… Ovisni upravo o tom gostu, koji kod njih troši svoj novac, uslužni djelatnici često trpe uvrede, napade, pa čak i seksualno zlostavljanje. Zato je jedan lanac restorana u Kopenhagenu odlučio pobrinuti se za svoje djelatnike. Uveli su žute kartone za goste kao upozorenje, nakon kojih, baš kao i u nogometu, slijedi izbacivanje iz restorana, odnosno crveni karton.

U BLIZINI HRVATSKE Ovaj impresivni europski dvorac uz more izgrađen je od istarskog kamena! Možete ga posjetiti besplatno svake prve nedjelje u mjesecu
Nastavi čitati

ŽUTI KARTON OSOBLJE ODLAŽE NA STOL GOSTA KAO UPOZORENJE

Na restoranskoj sceni u glavnom gradu Danske započela je kampanja za promicanje pristojnijeg ponašanja među posjetiteljima, piše portal The Mayor. Cilj je bolji tretman ugostiteljskog osoblja, a lokalna franšiza Madklubben prva je uvela i posebne žute kartone. Oni, kao i u nogometu, služe za upozorenje kupcima da krše pravila ponašanja u lokalu.

Posjetitelji mogu dobiti žuti karton ako se ponašaju neprimjereno ili nepristojno, ometaju druge, vrijeđaju osoblje ili ih seksualno uznemiravaju. U takvim slučajevima konobar obavještava voditelja restorana, a potom stavlja žuti karton na stol kao znak da moraju promijeniti svoje ponašanje. Ako se ni tada ne smire, gosti će biti zamoljeni da napuste restoran.

ZELENO ZLATO DALMACIJENa sunčanom dalmatinskom otoku krije se najveća kolekcija sorti maslina u Hrvatskoj: marljivi Toma čuva ih čak 300 i proizvodi ulja koja osvajaju svjetske nagrade
Nastavi čitati
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Madklubben (@madklubben)

PRILIKOM REZERVACIJE STOLA GOSTI SE OBVEZUJU POŠTIVATI PRAVILA PONAŠANJA

Kampanja za pristojnije ponašanje započinje zapravo i prije samog dolaska u restoran. Prilikom rezervacije stola putem interneta, klijenti moraju označiti da se slažu s pravilima ponašanja u restoranu. Ako ne kliknu na tu kućicu, ne mogu rezervirati stol. The Mayor prenosi objašnjenje Anna Bro Alkær, voditeljice ljudskih resursa u franšiznom lancu Madklubben. Oni upravljaju s 30 restorana u Kopenhagenu.

“Ovu smo sigurnosnu politiku predstavili na našoj web stranici početkom godine. Za nas je to način da našim gostima poručimo da se prema nama trebaju ponašati ispravno i poštovati naše osoblje. Nažalost, to je bilo neophodno” rekla je Bro Alkær.

Aktualno

Pročitajte još