'Tekući pilav'
Hrana i piće
Što ste mršaviji, to veći popust dobivate! Ovaj neobičan restoran odlučio je privući goste na potpuno novi način, a reakcije su za sada odlične
Popusti na hranu u restoranima nisu rijetkost u svijetu. Od “kupi dva jela, plati jedno” do “potroši 50 € i dobivaš vaučer od 10 €”, ili “uz kupnju glavnog jela desert gratis” – ove su ponude već dobro poznate ljubiteljima gastronomije i putovanja. No, jedan je malezijski restoran odlučio pomaknuti granice i privući kupce na potpuno novi način: što ste mršaviji, to veći popust dobivate! Reakcije su za sada odlične, ali dio korisnika negoduje na društvenim mrežama smatrajući da je to diskriminacija.
GOSTI KOJI PROĐU KROZ NAJUŽI PROLAZ OSTVARUJU NAJVEĆU UŠTEDU
Malezijski restoran “Mongolian Master” privukao je pažnju svjetskih medija svojim nesvakidašnjim načinom davanja popusta na hranu – ovisno o veličini trbuha gostiju. Pa, kako ovaj zanimljiv koncept funkcionira? Naime, na ulazu se nalazi pet vertikalnih prolaza različitih širina kroz koje gosti moraju proći bočno. Što je tanji prolaz kroz koji gost može proći, to će veći popust dobiti na svoj obrok. Svaki prolaz povezan je s određenim postotkom popusta, a gosti prolaskom kroz najuži prolaz ostvaruju najveću uštedu.
Cilj ove promocije je potaknuti ljude na praćenje tjelesne težine i uravnoteženu prehranu. Popusti variraju od impresivnih 100%, što je povezano s prolaskom kroz uski prolaz koji je gotovo nemoguće savladati, do najmanjih 10%. Između se nalaze popusti od 20%, 30% i 50%, ovisno o tjelesnoj težini gostiju, piše stranica Travel Tomorrow.
RESTORAN JE POSTAO PRAVI HIT, A REAKCIJE JAVNOSTI SU RAZLIČITE – OD ODUŠEVLJENJA DO KRITIKA
Restoran nudi švedski stol i jedinstvenu mogućnost da gosti sami pripremaju roštilj. No, prije nego što započnete svoj obrok, morate proći kroz “prolaz” koji određuje visinu vašeg popusta. Ovaj korak se mora obaviti prije jela.
Iako su reakcije većinom pozitivne, neki gosti izražavaju zabrinutost zbog potencijalne diskriminacije. Bez obzira na to, restoran i dalje privlači pažnju svojim nekonvencionalnim marketinškim trikovima te stvara jedinstveno gastronomsko iskustvo koje kombinira zabavu, zdravlje i dobru hranu.