Aktualnosti

Tijekom polufinala Eurosonga cijeli je svijet guglao Hrvatsku! Pretraživali su nas i u Nepalu, Nigeriji, na Novom Zelandu…

Točno u 21 sat i 44 minute, jučer, 7. svibnja, drastično je porastao broj pretraživanja na Googleu s ključnom riječi: Croatia. Tada je, znamo svi dobro, na scenu natjecanja Eurovision Song Contest u švedskom Malmöu stupio hrvatski predstavnik Baby Lasagna i doslovno „zapalio“ publiku u Malmö Areni. Očito je zapalio i publiku pred televizorima u zemljama Europe, ali diljem svijeta, koji su se u trenu uhvatili svojih pametnih telefona i poželjeli saznati više o maloj zemlji iz koje dolazi Marko Purišić.

Krčić trail je utrka s najljepšim starom i ciljem u Hrvatskoj, 2025. se održava treće izdanje
JEDINSTVENA PRIRODAOtvorene su prijave za trail utrku s najljepšim startom i ciljem u Hrvatskoj, mogu se prijaviti i hodači
Nastavi čitati

GOOGLE TREND ZABILJEŽIO JE INTERES ZA HRVATSKU U SVIM EUROPSKIM ZEMLJAMA, ALI I SINGAPURU, SAD-U, UAE-U…

Na Google Trendsu, alatu koji pokazuje interes za pojedinu temu, vidljiva je krivulja koja se tijekom cijelog jučerašnjeg dana vrti oko brojke 20, a u večernjim satima, u vrijeme nastupa skače na 100. To nije točan broj pretraživanja, već trend, koji pokazuje da je najmanje pet puta više ljudi zanimalo nešto o određenoj temi, u ovom slučaju – Hrvatskoj. Najviše ljudi koje je zanimao pojam „Croatia“ je iz Hrvatske, a slijede Island, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Bosna i Hercegovina.

Među ostalim zemljama su gotovo sve europske, ali Hrvatsku su guglali i u Nepalu, Nigeriji, Australiji, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, na Novom Zelandu… Google Trends zabilježio je blagi interes i u Singapuru, pa čak i Sjedinjenim Američkim Državama.

Drvena šetnica u Parku prirode Kopački rit, Baranja, okružena visokim zelenim trstikom i bujnim drvećem pod vedrim plavim nebom.
EUROPSKA AMAZONAPovijesna prilika za Baranju: močvarno područje na istoku Hrvatske moglo bi postati novi nacionalni park!
Nastavi čitati

POPULARNOST BABY LASAGNE I PRIJE EVENTUALNE POBJEDE HRVATSKOJ DONOSI VIDLJIVOST

Da je Istrijan Marko Purišić, koji pod umjetničkim imenom Baby Lasagna predstavlja Hrvatsku s pjesmom Rim Tim Tagi Dim, jedan od favorita znamo već mjesecima. Sada se pokazalo da njegova popularnost i prije eventualne pobjede, kojoj se svi nadamo, može donijeti korist cijeloj zemlji. A Hrvatskoj je, koja uvelike živi od turizma, to iznimno važno.
U vrijeme nastupa na polufinalu skočio je i broj pretraživanja za pojam Baby Lasagna, a od povezanih pretraživanja gledatelje je najviše zanimalo “je li Hrvatska ikad pobijedila na Eurosongu”.

Od najvećih hrvatskih konkurenata, koje se nalaze u top 5 prema kladionicama Eurosonga, jučer su nastupile Ukrajina i Irska. Ukrajinku su gledatelji puno manje pretraživali tijekom prijenosa, ali je zato predstavnica Irske Bambie Thug svojim neobičnim nastupom zainteresirala još više ljudi od Baby Lasagne.

Aktualno

Pročitajte još