Kako su se hoteli i zrakoplovi prilagodili situaciji uzrokovanom pandemijom COVID-19

Putovanja

Planirate putovati tijekom pandemije koronavirusa? Većina zračnih prijevoznika i hotela pojačali su svoje kontrole, nastojeći pomoći u borbi protiv virusa. Putnici su na svim letovima obavezni nositi vlastite maske, a dodatna sredstva za dezinfekciju ruku dostupna su na svakom ulazu u hotel. I dok stručnjaci predviđaju da će pandemija potpuno promijeniti način na koji odsjedamo u hotelima i letimo u avionima, njihovo osoblje brine i o onim najmanjim detaljima. U nastavku provjerite kako izgleda svijet hotela i aviona u vrijeme epidemije Covid-19.

SMJERNICE ZA ČIŠĆENJE ZRAKOPLOVA

Ako na letu nisu identificirani putnici sa simptomima virusa, zrakoplovne tvrtke trebaju nastaviti sa svojim standardnim postupcima čišćenja zrakoplova. Međutim, ako je bolesni putnik bio na letu, preporučuju se pojačane mjere sanacije koje uključuju: Čišćenje svih mekih i tvrdih površina, sjedišta simptomatskog putnika i šest sjedala od simptomatskih putnika u svim smjerovima. Uz to, svi toaleti koje je koristio bolesni putnik moraju se temeljito dezinficirati. Predmeti koji se ne mogu očistiti (poput jastuka ili slušalica) moraju se zbrinuti.

Zrakoplovne tvrtke širom svijeta poštuju ta pravila, a Turkish Airlines, jedna od najboljih aviokompanija na svijetu piše: ‘Naši zrakoplovi prolaze temeljit postupak čišćenja, u skladu s nacionalnim i međunarodnim smjernicama vlasti civilnog zrakoplovstva koje uključuju brisanje površina koje se često dodiruju u kabini i zahodima, uključujući stolove na pladnju, naslone za ruke, sigurnosni pojas, kopče i ekrane za zabavu. Sve deke, posteljine, navlake za glavu, pokrivači i slušalice zamjenjuju se svježim garniturama za svaki let’.

POSTUPCI I MJERE ZAŠTITE U HOTELIMA

Svi objekti u hotelijerskom i turističkom sektoru također provode i poštivaju opće mjere sprječavanja prijenosa infekcije. U hotelima mora biti osigurana dostupnost tekuće vode i sapuna, alkoholnih otopina za dezinfekciju ruku, toplomjera, papirnatih maski, jednokratnih rukavica i tekućina za površinsku dezinfekciju.

Turisti, dok god ne pokazuju simptome ne predstavljaju rizik, a prema uputama HZZO-a, svi hoteli trebaju pojačati dezinfekciju zajedničkih prostorija, soba i sanitarnih čvorova te postaviti obavijest o pripremljenosti hotela na pojavu simptoma kod gostiju, u kojima ih mole da u sumnji kontaktiraju djelatnika hotela koji će obavijestiti nadležnog liječnika ili epidemiologa. Također, osoblje bi trebalo osigurati izolaciju osobe i omogućiti osobi sa simptomima sav potreban komfor: dostavu hrane, lijekova i tekućina te pružanje zdravstvene skrbi na lokaciji ili u najbližem centru.

Pročitajte još