Hit među turistima, a stanovnici mu žele promijeniti ime: kako je kanadski gradić Dildo osvojio cijeli svijet

Grad Dildo hit je među turistima, a stanovnici mu žele promijeniti ime
Foto: Shutterstock
piše Putni Kofer

Klimaks u Michiganu, Anus i Kondom u Francuskoj, Dildo u Kanadi… Zvuči kao da je industrija zabave za odrasle doživjela pravu renesansu, ali zapravo je samo riječ o nezgodnim imenima gradova diljem svijeta. Ovo su samo neki od njih, a nas je posebno zaintrigiralo živopisno mjesto u kojem vlada Kapetan Dildo. Osim njega, mirnu svakodnevicu ne prekidaju samo hihoti uzbuđenih turista, već i vlasnica lokalnog sex shopa koja se nerijetko odluči poigrati s imenom grada maštovito promovirajući svoju ponudu. Upoznajte grad Dildo i mahnite njegovom kapetanu u žutom odijelu!

RUMENI OBRAZI I HIHOTANJE KOJE ODJEKUJE ULICAMA

Grad Dildo se nalazi u prekrasnom zaljevu Trinity, a u njemu živi oko 1200 uglavnom dobro raspoloženih stanovnika. Zahvaljujući raznolikoj turističkoj ponudi te popularnosti samog mjesta, ulice su rijetko kada prazne. Većinu radoznalih posjetitelja ćete zateći kako se crvenih obraza fotografiraju uz gradsku maskotu čije ime je Kapetan Dildo. Iako poznat uglavnom zbog svog zvučnog imena, Dildo se može pohvaliti bogatom povijesti te obalom koju krase kućice jarkih boja, a njih okupira zajednica čiji je duh jednako šaren kao i njihove fasade.

Bajkovito francusko selo smješteno na stijeni odmah ćete poželjeti posjetiti

Dildo se možda na prvi pogled čini kao grad u kojem ćete na svakom koraku naletjeti na fluorescentne natpise iznad dućana s intimnim pomagalima, ali ovo je mjesto puno više od toga. Osim dugih šetnji uz svjež morski zrak možete se upustiti u brodske avanture i obilaske kojih ima napretek u turističkoj ponudi. Ako budete imali sreće, ugledat ćete pokojeg dupina ili kita, a sante leda koje izviru iz mora bit će još jedan prizor za pamćenje.

KAKVE VEZE IMAJU DILDO, BRODOVI I OTOCI?

Ako ste se ikad zapitali kako je uopće došlo do toga da jedan grad u svijetu ponosno nosi ime popularnog pomagala za vlastite užitke, od mještana ćete dobiti različite odgovore. Prvi zapis o njegovom imenu datira iz 1711. godine, iako njegovo porijeklo i dalje ostaje misterij. Neki će vam reći da naziv potječe od francuske riječi za „otok“, ile d’eau, a neki pak da se radi o španjolskoj riječi koja označava dno čamca, budući da je mjesto smješteno u ribarskom zaljevu.

Svjetski prvaci u konzumiranju nezdravih pića: zbog nedostatka vode stanovnici ovog planinskog gradića piju Coca-Colu

Na dugačkom popisu potencijalnih objašnjenja nalaze se i vrste drveća, dijelovi starih pjesama, psovke i, naravno, očiti prijevod koji ne treba dodatno pojašnjavati. Čak su se potpisivale peticije i inicijative kojima su konzervativniji mještani pokušali promijeniti ime grada, ali niti jedna dosad nije uspjela.

TANKA JE GRANICA IZMEĐU DOBROG MARKETINGA I LOŠE ŠALE

Iako se ime grada nije promijenilo, a čini se da će tako i ostati, neki su lokalni poduzetnici odlučili uzeti stvar u svoje ruke i iskoristiti nestašnu reputaciju koju je Dildo dosad stekao. Vjerojatno zato inače mirnu i skladnu svakodnevicu ponekad uzburkaju marketinške aktivnosti lokalnog sex shopa.

Spoj umjetnosti i prirode: Zadar je jedan od najstarijih i najljepših gradova u Europi

Mnogi stanovnici su bili šokirani nakon što je trgovina sa seksualnim igračkama odlučila predstaviti svoje proizvode na prilično zanimljiv način. Naime, ova kanadska prodavaonica seksualnog zdravlja, kako ju vlasnica opisuje, na svojim je društvenim mrežama objavila videozapis u kojem su raznolike igračke iz ponude prikazane u raznim dijelovima grada. To je izazvalo burne reakcije pojedinaca koji smatraju da takvi otvoreni prikazi seksualnosti mogu imati negativan utjecaj na ugled grada te na djecu koja tamo žive.

Ipak, vlasnica trgovine znakovitog imena „Our Pleasure“ odmah je skočila u obranu svoje radnje i mušterija govoreći za kanadski Telegram. Ističe da takvi prikazi pozitivno djeluju na seksualno zdravlje i na micanje seksualnosti iz kategorije tabu tema. Osim toga, kaže da se radilo o duhovitom videu koji nije napravljen s ciljem da ikoga uvrijedi. Kako god bilo, promocija je svakako bila uspješna budući da se tih dana na ulicama i u lokalnim kafićima samo o tome pričalo.

PODIJELI: