Aktualnosti

Osnivač Putnog Kofera Antonio Ivičević iskrenim je govorom oduševio prepunu dvoranu na Beep Up konferenciji u Splitu

Kako je nastao Putni Kofer? Iza portala koji rado čitate, na kojem nalazite ideje i korisne savjete za svoja putovanja, tražite recepte, na kojem čitate lijepe i inspirativne priče stoje entuzijazam i ljubav, puno rada i učenja. Sve o tom četiri godine dugom putovanju osnivač i vlasnik Antonio Ivičević govorio je na konferenciji Beep Up Voyage, održanoj u četvrtak u Splitu. Beep Up je 100 posto iskrena konferencija na kojoj poduzetnici otkrivaju i svoje greške, kako bi drugi iz njihovih iskustava nešto naučili. Tako je u prepunoj dvorani na rasprodanoj konferenciji Antonio otvoreno govorio o uspjesima, dobrim potezima, ali i stvarima koje je mogao učiniti drugačije.

IDEALNO ZA ZALJUBLJENEHrvatsko jezero u obliku srca nalazi se nedaleko od "grada bajki": prekrasne je boje i nepoznate dubine, a u njemu, prema legendi, spava zmaj
Nastavi čitati

KAKO JE POKRENUTI POSAO BEZ INVESTITORA, BEZ PODRŠKE „VELIKIH“ I – USPJETI

Ne postoji čovjek koji nikad nije pogriješio. Kad bi ljudi više pričali o stvarima koje su mogli i trebali napraviti drugačije, pomogli bi drugima da iz njihovih grešaka nešto nauče i ne ponove ih. Upravo je to zamisao koja stoji iza konferencije Beep Up Voyage, a čija je ovogodišnja tema bila turizam i poduzetništvo u turizmu. Konferencija je bila fantastično posjećena, dvorana je bila puna do zadnjeg mjesta sve do posljednjeg panela, a publika je inspirirana uspješnim gostima do zadnjeg trena postavljala pitanja i vodila živahan dijalog.

Antonio Ivičević ispričao je svoju poduzetničku priču, koja je počela zbog ljubavi prema pisanju, fotografiji i putovanjima, te je približio publici iskustvo pokretanja medijskog posla od nule, bez investitora i podrške velikih medijskih kuća.

savršeni jesenski izletiJesenske destinacije za ljubitelje prirode: ovih 5 prekrasnih mjesta vrijedi posjetiti u kontinentalnom dijelu Hrvatske
Nastavi čitati

HOBI I LJUBAV KOJI SU PRERASLI U USPJEŠAN POSAO

Putni kofer pokrenut je 2020. godine, u jeku pandemije, kad je većina medija zatvorila vrata svom sadržaju osim onom koji se ticao koronavirusa. Kako bi unio malo boje i veselja u taj sivi svijet, Antonio je počeo objavljivati priče i fotografije sa svojih putovanja i dijeliti ih na društvenim mrežama pod imenom Putni Kofer.

Njegov hobi, entuzijazam i želja da sebi i drugima uljepša svakodnevicu, u četiri je godine prerastao u posao i jednu od najljepših medijskih priča na ovim prostorima. U počecima je, otkrio je na konferenciji, napravio grešku jer je nekim ljudima poklonio previše povjerenja, zaboravljajući da dinamika i pravila privatnih i poslovnih odnosa nisu isto. Imao je, priznao je kao i većina govornika, i faktor sreće. Njegov je bio što je bio okružen ljudima od kojih je dobio podršku i koji su mu nesebično pomogli.

PROMOCIJA AUTOHTONIH I AUTENTIČNIH ISKUSTAVA U DALMACIJI

O stvaranju turističkog sadržaja, ali iz perspektive društvenih mreža, govorila je Sandra Petrač, blogerica i influencerica koja stoji iza popularnog profila @take_you_to. Ona je otkrila kako to izgleda kad ti je posao putovati i koliko joj vremena treba da stvori korisne i zabavne videe. Priznala je kako je zbog odluke da krene s tim poslom u početku izgubila neke prijatelje.

Direktorica turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije ispričala je detalje projekata koji su obilježili njezinu prvu godinu na toj poziciji. Među njima je posebno odjeknula dalmatinska marenda, promocija autohtone dalmatinske hrane, kao i Zelena linija, koja je gostima iz Splita otkrila ljepote zaleđa i okolice. Doris Banić iz Nacionalnog parka Krka otkrila je detalje “Nepoznate Krke” i kako su turistima uspješno promovirali manje poznate dijelove prekrasnog nacionalnog parka, srednji i gornji tok čarobne rijeke Krke.

INSPIRATIVNE PODUZETNIČKE PRIČE I GREŠKE IZ KOJIH SE MOŽE PUNO NAUČITI

Svoje poduzetničke turističke priče otkrili su i Ivan Rakuljić, vlasnik luksuznih brodova iz Krila Jasenice, Neven Roguljić, serijski poduzetnik koji iza sebe ima niz uspješnih, ali i neuspješnih biznisa, Dario Marčec pričao je o Tik Toku, Ivan Bogojević koji turistima otkriva ljepote toka Cetine, Davor Bilman ponudio je perspektivu organizatora događanja… Obilje iskrenih i inspirativnih priča, fantastični govornici i angažirana publika pokazali su se kao recept za dinamičnu konferenciju s koje su svi otišli zadovoljni.

Organizatori konferencije su Emanuel Stojanov, konzultant za employer branding i osobno brendiranje na najvećoj poslovnoj mreži LinkedIn i Nikolina Frklić, marketinška i komunikacijska stručnjakinja koja je velik dio karijere provela upravo u turizmu. Zadovoljni ovogodišnjim izdanjem, već planiraju novu temu koja će poduzetnicima otkriti ono što svi znamo: poduzetnički je griješiti. Najbolje je ideju konferencije na panelu sažeo Davor Bilman iz tvrtke Faktor B i BSB Events: U riječi neuspjeh krije se riječ uspjeh, a u riječi griješiti stoji i riječ riješiti.

KVALITETNA DESTINACIJA JE ONA U KOJOJ JE ZADOVOLJAN STALNI STANOVNIK TOG MJESTA

Putni Kofer imao je predstavnika i dan ranije, na 25. Međunarodnom simpoziju o kvaliteti, koji je održan u Šibeniku. Glavna urednica Putnog kofera Lana Mindoljević sudjelovala je na okruglom stolu na temu „Kvaliteta turističke destinacije“. Govorilo se o novom Zakonu u turizmu i tome kako kvalitetu destinacije definirati i normirati. Lana je, među ostalim, istaknula da se kvaliteta turizma, pa ni pojedine destinacije, ne može mjeriti samo brojem hotela, kreveta, noćenja ili eura, već da jedan od glavnih kriterija treba biti onaj koji često previdimo. A to je zadovoljstvo lokalnog stanovništva životom u destinaciji, njihovim osobnim doprinosom iskustvu turista i, u konačnici, koristi koja cijela lokalna zajednica ima od turizma.

Aktualno

Pročitajte još