
JEDINSTVENA PRIRODA
Aktualnosti
Francuska prijestolnica, Pariz, najposjećeniji je grad na svijetu. Njegove šarmantne ulice, trgovi i kvartovi, brojni muzeji i galerije, monumentalni spomenici i prekrasna arhitektura svake godine privuku više od 40 milijuna ljudi. Motivi su im raznoliki. Neki dolaze zbog umjetnosti i kulture, drugi zbog dobrog shoppinga, treći uživaju u njegovim vrhunskim restoranima, a ove će godine stotine tisuća ljudi stiži zbog održavanja ljetnih Olimpijskih igara. Ionako velik broj turista i dalje raste, a novo je istraživanje otkrilo koji je jedan od glavnih razloga. Otkako su na Netflixu prikazane serije Emily in Paris i Lupin, brojni su se turisti spakirali i došli osobno vidjeti ljepotu grada koji im se svidio na ekranu.
Istraživanje francuskog Nacionalnog centra za kinematografiju i animirane slike pokazalo je da je 80 posto od 500 stranih ispitanika inspiraciju za posjet Francuskoj dobilo zbog TV emisija ili filmova. To je povećanje od 74 posto u odnosu na 2018. Prema ovom istraživanju, piše SchengenVisaInfo.com, mistična serija Lupin utjecala je na 50 posto ispitanika, a vrckava Emily in Paris na njih 44 posto.
Većina ispitanika bili su američki, kineski, britanski, španjolski, njemački i belgijski državljani koji su u zemlji ostali do tjedan dana. Očekivano, oko 56 posto Lupinovih obožavatelja bili su muškarci, dok su više od 61 posto Emilynih obožavatelja bile žene.
Popularne serije i filmovi ozbiljan su generator turizma i u drugim zemljama. To najbolje znaju u Dubrovniku, koji već godinama pohode obožavatelji Igre prijestolja. Na toj su seriji “profitirali” i Island i Baskija, gdje se broj turista povećao za 25 posto. Popularnost Sicilije je, pak, eksplodirala nakon prikazivanja druge sezone serije Bijeli Lotus.
Popularnost filmskih lokacija namjeravaju iskoristiti Velikoj Britaniji kako bi turiste potaknuli da istražuju manje razvikane dijelove zemlje. Dosad su koristili marketinški popularnost Harryja Pottera i Jamesa Bonda, a sad se žele fokusirati na ruralne dijelove jer je njihovo istraživanje pokazalo da je otprilike jedna trećina potencijalnih turista zainteresirana za posjet lokacijama koje su vidjeli na ekranu.
Prema najavama s kraja prošle godine, snimanje nove sezone Emily in Paris trebalo je početi ovog siječnja, što je objavljeno u kratkoj video najavi. Serija je to koju jedni obožavaju, drugi kritiziraju, no ono što joj nitko ne može poreći je da glavni grad Francuske prikazuje čarobno. Amerikanka Emily Cooper pritom grad svjetlosti obilazi u pomno odabranim modnim kombinacijama, koje savršeno nadopunjuju scenografiju fotogenične francuske metropole.
Zbog ogromne popularnosti serije u Parizu se čak može bukirati nekoliko vođenih tura posvećenih lokacijama na kojima je snimana. Ako volite ovu seriju i uskoro planirate put u Pariz, brojne lokacije jednostavno možete obići i sami.
JEDINSTVENA PRIRODA
PROSLAVA S PLEMENITIM CILJEM
VELIKI VODIČ ZA KRK
PROSLAVA S PLEMENITIM CILJEM
VELIKO PRIZNANJE
EUROPSKA AMAZONA
ROMANTIČNI BIJEG
priroda kao inspiracija
Prebacuju se u digitalnu sferu
INSPIRATIVNE GASTRO PRIČE
TAJNE LONDONSKOG PODZEMLJA
“ULJEPŠAVANJE” ZA EXPO